Wynajem nagłośnienia
Wypożyczamy zestawy nagłośnieniowe - kolumny, miksery, mikrofony na konferencje, targi i imprezy. Starannie dobieramy systemy nagłośnieniowe do potrzeb naszych klientów.
Podczas każdej konferencji, szkolenia czy innego eventu bardzo istotny jest dobrej jakości dźwięk. Prócz zwykłej muzyki towarzyszącej imprezie równie a nawet bardziej istotny jest głos konferansjera - musi być silny i jednocześnie zrozumiały dla słuchaczy. Dlatego proponujemy wynajem profesjonalnego nagłośnienia.

Wynajem nagłośnienia podczas konferencji
Elementy systemu nagłośnienia
- Wynajem kolumnWypożyczamy aktywne kolumny z cyfrowym wzmocnieniem mocy oraz korektorem dźwięku. Kolumny wyposażone są ergonomiczne uchwyty oraz gniazdo do umieszczenia statywu. Kolumny pomimo swych rozmiarów są naprawdę lekkie.
- Wynajem mikserówDo miksera podłączamy źródła sygnału akustycznego jak mikrofony, kolumny, laptopy itp. Mikser umożliwia regulację głośności, wprowadza efekty dźwiękowe, reguluje określone częstotliwości oraz co najważniejsze umożliwia podłączenie wielu urządzeń.
- Wynajem mikrofonówProponujemy wynajem mikrofonów bezprzewodowych zapewniających pełną swobodę dla prowadzącego event. Do wyboru proponujemy Państwu wynajem tradycyjnych mikrofonów bezprzewodowych shure jak również mikrofony wpinane w klapę oraz mikrofony nauszne.
- Statywy i okablowanieDo wynajmu kolumn polecamy lekkie i poręczne statywy na trójnogu. Wypożyczmy także statywy pod mikrofony bezprzewodowe. Poprawne działanie zestawu nagłośnieniowego zapewniamy poprzez odpowiedniej jakości kable.
Wynajem zestawów nagłośnieniowych
Zapewniamy Państwu znakomite rozwiązanie dla sal konferencyjnych i instalacji targowych. Proponujemy Państwu wypożyczenie całych zestawów nagłośnieniowych, które zapewniają znakomitą jakość dźwięku. Optymalny zestaw nagłośnieniowy przeznaczony do sal konferencyjnych składa się z:
- 2 x kolumny aktywne na statywach
- 1 x mikser audio
- 1 - 4 x mikrofon bezprzewodowy (tradycyjny, nauszny lub wpinany w klapę)
Proponujemy instalację zestawów w miejscu gdzie będzie odbywać się konferencja. Rozstawiamy kolumny i mikser w odpowiednich miejscach oraz spinamy całość kablami. Mikrofony podłączamy do miksera i testujemy jakość i natężenie głosu. Zawsze pokazujemy naszym klientom jak działa sprzęt, jak go regulować tak aby działał bez zarzutu.
Jest to propozycja wynajmu nagłośnienia. Zestaw można dowolnie modyfikować - dodać 2 kolumny lub odjąć mikrofonów itp. Zawsze chętnie pomożemy dobrać odpowiedni zestaw do wielkości sali.
Wynajmujey nagłośnienie na konferencje, akcje promocyjne, bankiety, targi i wiele innych imprez
- Proponujemy usługi związane z instalacją audio i obsługą nagłośnienia podczas konferencji i targów
- Starannie dobieramy odpowiednie systemy nagłośnieniowe i doradzamy naszym klientom
- Zapewniamy wysokiej jakości sprzęt audio, okablowanie i urządzenie peryferyjne
- Zawsze testujemy wynajęte zestawy nagłośnieniowe przed rozpoczęciem eventu
Techniczna obsługa eventów, realizacja wizji, nagłośnienia, oświelenia:
Cykliczny event i szkolenia firmowe dla ponad 1.000 osób, Szczecinek, 2016
Naszym zadaniem było zaaranżowanie showroomu na potrzeby przeprowadzenia szkoleń i zorganizowania imprezy firmowej dla ponad 1.000 z całej Europy. Impreza złożona była z pięciu cykli. Do naszych obowiązków należało zapewnienie sceny, oświetlenia, nagłośnienia oraz wizji. Event prowadzony był na całej powierzchni hali. Właśnie dlatego konstrukcje sceniczne i oświetlenie instalowane były na całej powierzchni hali. Podczas eventu cały czas pracował zespół realizatorów kamer, który odpowiedzialny był zarówno za przekaz statyczny jak i dynamiczny z całej hali. Część wieczorna, to występy zespołów muzycznych.Aranżacja multimediów, światła i nagłośnienia dla 3.000 osób. 20-te urodziny sieci handlowej, Warszawa, 2016
Sprzęt i obsługa: sceny, światła, dźwięku i multimediów. Zapewnialiśmy obsługę eventu firmowego dla ponad 3.000 ośób. Naszym zadaniem była aranżacja, wykonanie i koordynacja całego wydarzenia w zakresie technicznej obsługi imprezy. Zobacz więcej...Spotkanie prasowe z Justyną Kowalczyk, Warszawa, 2015
W siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego zapewnialiśmy obsługę techniczną podczas konferencji prasowej z udziałem Justyny Kowalczyk. Podczas tej konferencji Justyna Kowalczyk prezentowała swojego nowego sponsora grupę Santander Bank. Do naszych zadań należało zapewnienie oprawy multimedialnej wydarzenia, tj.: nagłośnienia, oświetlenia, wizji, aparatury do tłumaczeń symultanicznych.Techniczna obsługa konferencji i spotkania firmowego, Wrocław, 2015
Spotkanie firmowe zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich - konferencja - miała miejsce w jednym z wrocławskich hoteli. Druga - uroczysta gala - w Zamku Topacz. Podczas konferencji zapewnialiśmy projekcję z projektora Barco (szerokość 10m), pełną realizację wizji, światła (beam, spot, wash, konsola), nagłośnienia. Na miejscu byliśmy również odpowiedzialni za realizację video z kilku kamer. Po dwudniowej konferencji nadszedł czas na obsługę uroczystej gali. Zapewnialiśmy podwieszane konstrukcje sceniczne, światło, nagłośnienie(obsługa zespołu).Multimedialna obsługa eventu rekrutacyjnego, Toruń, 2015
Jeden z naszych klientów, w bardzo ciekawy sposób, postanowił pozyskać kandydatów do pracy w swojej firmie. Podczas eventu zapewnialiśmy: ekran diodowy, światło, nagłośnienie, operatorów kamer, greenbox, aplikacje dedykowane.Obsługa konferencji i spotkania integracyjnego, Kraków/Toruń, 2014
W Krakowie i Toruniu obsługiwaliśmy multimedialnie cykl konferencji dla klienta z branży chemii rolniczej. Podczas części konferencyjnej na scenie występowały osoby z zarządu firmy, a w części wieczornej zespół taneczno-wokalny. Do naszych zadań należało: zainstalowanie kraty scenicznej, światła (wraz z realizacją), nagłośnienia, projekcji (projektory FullHD 7.500ANSI), głosowanie bezprzewodowe.V ogólnopolska debata o zdrowiu seksualnym, Warszawa, 2014
Byliśmy całkowicie odpowiedzialni za obsługę techniczną debaty w warszawskim hotelu Marriott. W debacie udział wzięli: Zbigniew Lew-Starowicz, Zbigniew Izdebski, Ryszard Kalisz, Wanda Nowicka, Jacek Żakowski, Ewa Kasprzyk i inni. Do naszych zadań należało zapewnienie wizji (ekran diodowy PixelArt HD2, podglądy 32", mikser wizji, realizator wizji), światło (ruchome głowy, etc, ledbar, realizator światła), nagłośnienie (10x mikrofon, 4x kolumna, bassy, mikser Behringer x32). Zapewnialiśmy również system recepcyjny do identyfikowania uczestników konferencji oraz relację video z wydarzenia.Specjalnie dla dzieci, obsługa karaoke, Toruń 2014
Podczas firmowego pikniku, byliśmy odpowiedzialni za zapewnienie jednej z atrakcji dla dzieci. Organizowaliśmy zabawę w karaoke. Zapewnialiśmy opiekę osoby prowadzącej, nagłośnienie, oraz ekrany 55" (do podglądu).Uroczyste otwarcie budowy centrum logistycznego Amazon.com, Wrocław, 2014
Zespół Visau był odpowiedzialny za multimedia podczas uroczystego wmurowania kamienia węgielnego pod budowę centrum logistycznego Amazon.com we Wrocławiu. Zakres prac obejmował zapewnienie agregatów prądotwórczych, ekranów diodowych, ekranów bezszwowych, nagłośnienia, oświetlenia, zapewnienie opieki akustyka, oświetleniowca oraz realizatora wizji.

Ekrany bezszwowe na ILA Berlin Air Show, 2012
ILA Berlin Air Show to miejsce spotkań dla światowego przemysłu lotniczego, dostawców i usługodawców, jak i klientów międzynarodowych. Ekipa Visau miała okazję instalować ekrany bezszwowe na stoisku regionu wielkopolski.Oganizowanie i obsługa konferencji i imprez:
Mediaserwery CooluxObsługa i organizowanie konferencjiOrganizowanie imprez firmowychBezprzewodowe głosowaniaEventy w centrach handlowychEvent marketing - akcje promocyjneTargi i wystawy - multimedialneKonferencje i eventy polityczneOrganizowanie i obsługa szkoleńTłumaczenia symultaniczneMultimedialna obsługa hoteliReferencje, KlienciEkipa Visau w akcjiSprzęt multimedialny